Daring you to change your mind



De är ganska intressant hur ens liv kan förändras så fruktansvärt under en hundradels sekund. Man kan va på topp och de kan vända hur lätt som helst eller tvärt om av inprincip vad som helst. Även o jag skulle ha hela livet planerat i minsta detalj så har jag ingen ani ng om vad morgondagen har att erbjuda. Ska försöka arkivera de som varit och blicka framåt nu. Jag försöker och försöker utan resultat slutar att jag i slutändan försökte och la all min energoi åt absolut ingenting alls. Nu är de då snart amsterdam som gäller ser fram emot de som fan. Kollar ut genom fönstret och solen skiner fåglkarna kvittrar och snön droppar sakta bort... kan inte bli bättre.

Kommit fram till att jag har världens bästa vänner jag älskar er så jävla mycke ♥ Ingen i världen kan få mig må så bra som ni gör. Ligger hemma i soffan under duntäcket mår inge vidare och håller på o frysa ihjäl fy fan va jag fryser! De e när man mår såhär man önskar man hade någon som tog hand om en, älskar en fast man ser ut som ett sunk... men ikke. Har väl börjat vänja mig vid att va för mej själv efter att ha slösat månader på att vänta på en kille jag trodde skulle va min superman men i slutändan så är de väl som alltid att jag sitter här ensam.. lika ensam som innan. Vad har jag nu lärt mig av denna eviga väntan utan att få ut nåt av de? Förhoppningsvis att jag aldrig gör de igen, ingen är uppenbarligen värd att vänta på. Så fuck it jag har minkatt och så får de förbli.
Hoppas jag ska träffa nån skoj männsika som tar mig härifrån snart. Oskar köp din buss så följer jag med dig! Ge mig ett äventyr!! Nästa chans jag får ska jag ta och slänga ej ut för stuped de får bära el brista jag e less på o hålla på allt! So where do we go fro here?


 

Face a sky
Face a wind that blows to me
Face a world
Face a life's reality
Face a dream
Face a time that goes too haste
Face a clock
Never let this run to waste
Face to me
Never look behind to past
Face a hope...
Face a thing that could now last...








Kommentarer
Postat av: Magnus

Rätt person är alltid värd att vänta på. Ge inte upp det, du kommer träffa någon bra du med.



Kram på dig.

Postat av: Mariella

världens bästa tini <3

2010-03-18 @ 22:25:14
URL: http://sweetwishes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback