For a minute, all the world can wait

Ganska less på att sitta hemma sjuk nu, va hos doktorn igår och blev sjukskriven veckan ut men fan ska väl kunna jobba innan dess klättrar fan på väggarna hemma. Jobbigaste e att när jag bara tar de lugnt så mår jag ganska bra men räcker ju me en promenad till affären sen e jag tillbaka i sängen och mår bajs.. sucka.. fruktansvärt frustrerande.

Börjar känna att amsterdamresan närmar sig *pirr pirr* bara ett litet prob... vafan ska jag ha på mej på TE?? Blir väl panikshopping i amsterdam dan innan el nåt, om jag tänker på de så e de ju  fester åhe nu blev de ännu krångligare. Ingen som har tips på bra svenska sidor me club kläder?? Hittar verkligen ingenting till bra priser, får försöka ta mej in till stan nån dag nästa vecka.

Du drog fingrarna över min kind innan du gick de sista jag såg va ditt leende, tack för att du finns du gör mej glad efter allt kaos jag försökt ta mej igenom sista tiden. Känns skönt att veta att du bryr dig och finns där för mej då jag behöver en kram!

I helgen ska jag ner till norrköping e de tänkt.. om jag e frisk får man väl tillägga. Känns konstigt att de kommer va en av dom sista gångerna jag drar ner dit nu när han faktist flyttar ifrån mig. Blir lång resa nästa gång men de kan ju va ett kul äventyr de me =)


In a moment, everything can change
Feel the wind on your shoulder
For a minute, all the world can wait
Let go of your yesterday








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback