i am thoughtless and i've fought this on my own

Idag aningen gladare igen back to life lixom.. dock halsont och feber bläää är glad at jag slapp magsjukan som ett flertal av alla som va på kryssningen åkte på.. troligtvis den kassa maten som va på båten helt oätbar. Snart hem till mamma för att få riktig mat.



Jag har ju varit ganska off med bloggskrivandet sista tiden, varken haft tid el lust. Som ni vet fyllde jag nyligen 25 och firade min födelsedag med Oskar och bio, alice i underlandet 3D, bra film men hade faktist högre förväntningar än så måste jag erkänna. Visserligen Tim Burtons film men trodde den skulle va mer färgglad och inte så mörk. Men helt klart sevärd. Förra helgen blev de sedan att lämna kisse till mormor och ha fest för närmaste vännerna hemma hos mig sedan utgång på Traffic drum'n'bass fest. Kul att så många kom och sen följde med ut synd dock att Erik blev lite för full och senare bev utslängd haha.

Veckan blev att se fram emot nästa helg (alltså den som va nu) då tanken va att jag äntligen skulle få träffa F. Men så blev ju då inte fallet (förvånad? nej) Han behagade inte ge mig några svar och när Lullt frågade om jag ville ha hennes kryssbiljett så kunde jag helt enkelt inte sitta och vänta längre utan jag tog gladerligen emot den och åkte på mondaybar kryss ist. Resulterade i att han nu skiter i mig... hur ska jag tolka de? Han va väl inte intresserad från början jag får börja ta och lyssna på folk i min omgivning. orsdagen innan kryssen slutade i massa tårar hos söta Oskar som fick plocka ihop mig till människa igen. Fredag mötte jag upp Melle och drog till terminalen och där började festen med många glada välkänsa ansikten som jag saknat så mycke! Dock saknades du där älskling!! Lulu nästa gång åker jag inte utan dig!! ♥
Galen kryssning, galet bra musik, galet mycke snygga män, galet mycke av allt bra med andra ord. Minus till maten och minus till R som spydde i hytten men de har han blivit mobbad tillräckligt för nu haha. Helt enkelt kalas ångrar inte en sekund att jag åkte, en av dom bästa kryssarna jag varit på helt klart! ser nu fram emot black & white då dash berlin spelar *wiiie* och soldäck =)


Jag & Maria då Gareth Emory spelar ♥


main floor


Jag och Julle slitna sista dagen då Patrik spelar sitt set

  
  



Nu blire åka till mamma hinner inte mer idag!



Lyssna & NJUT ♥









Kommentarer
Postat av: Emil

Du är fin du Tina :)

2010-03-16 @ 18:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback