Make love to loneliness

Är de nånting jag inte kan hantera så är de när folk ignorerar mig, blir knäpp.. galen insane klättrar på väggarna. Finns inget jag hatar mer än att vänta särskillt då de kommer till känslor. De gör ont i hela kroppen.. FAN jag orkar inte gråta mer ge mej bara ett svar o du vet prec på vad jag menar så jag kan gråta ut och gå vidare... fan fan fan!!!

Är alldeles för olycklig för att skriva om mina senaste 2 underbara helger just nu så avvaktar med de till imorgon då jag förhoppningsvis mår mycke bättre än vad jag gör just nu.

Tack iaf till alla mina fantastiska vänner jag älskar er mest av allt utan er är jag inte stor på jorden ♥


i could stand by the side
and watch this life pass me by
so unhappy but safe as could be
so what if it hurts me
so what if i break down
so what if this world just throws me off the edge
my feet run out of ground
i gotta find my place
i wanna hear my sound
dont care about other pain infront of me
cause im just tryna be happy







Kommentarer
Postat av: Herr Rackare

Du e guld värd din rackare

2010-03-15 @ 19:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback