Pardon my territory

Har haft en toppenhelg i Norrköping hos Robin, åkte dit i fredags ganska sent hamnade på nån rockpub där jag inte ens hörde musiken men stället va najs diggar stilen iaf =) Riktigt trevligt samt kul att få träffa hans nya roomie som han ska bo med på Irland. Bara 2 veckor sen drar han.

Lördagen blev en sväng förbi kolmårdens terrarium och gick och strosade där innan vi drog hem o däcka framför TVn. Ut och äta me hans pappa och sen back to tha soffa och slappa lite till innan vi fick ett ryck och tog en långpromnenad, riktigt trevlig måste jag säga =)

Söndagen blev inte många knop vaknade med migrän så låg i sängen halva dan innan jag satte mej i bilen och åkte hem.. lagom död dag.



Idag va jag inne i stan efter jobbet och träffade Jenny, evigheter sen sist. Jättetrevligt måste jag säga känns inte alls som länge sen vi sågs. Tog en fika snackade sit i nån timme. På vägen hem kom de fram en snubbe i min ålder och började sjunga för mej om hur vacker jag va *skratt* hans kompis höll på o dö brevid, kan inte sluta skratta vilken rolig kille!! Inte varje dag de kommer fram nån och sjunger för en lixom hahaha..

Nu ska jag röra mej hem till Oskar o höra på hans nya påhitt och sno med mig en bunt av hans "du är vacker" kort! *tihi* Inte många dagar kvar till amsterdam nu *wiehooo*








Kommentarer
Postat av: Jenny

hej gumman! Det var verkligen supertrevligt igår!

Vi får höras när du kommer hem från Amsterdam!!

Jag vill se bilder från Trance Energy! =)

Ha så kul.. Kramar!!



(nu kan du juh spana in min töntiga blogg oxå, så har du koll på mig med =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback