Tröttmössa!!

Jag e så trötter just nu gaaalet. Har rensat hemma tänt ljus, rökelse o sånt shoit som ger lite stämning.. lyssnat drum'n'bass gillar de bara me och mer =)
Satt och spanade på line upen till TE, helt insane va bra de kommer bli ♥ Bara en vecka sen åker vi.. wiiiieee. Då ska jag dansa arslet av mej *yey*

Har äntligen jobbat igen!!! Och jag har inte däckat av förkylningen igen så nu kanske jag äntligen kan bli ok igen. Imorgon drar jag till Norrköping och Robin, sista helgen innan han flyttar.. åhe ångest. Kommer sakna fanskapet som en galning men får väl bli o resa till Irland i sommar o hälsa på han.

Nu har man betalat räkningar och fixat ihop visitkort till Catha som hon beställt. Hoppas dom blir fina nu så jag slipper få skit men de blir nog cool.

Nu ska jag krypa ner i sängen och ladda för jobb imorgon =) massa tröttis








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback