What if we believe in what others cannot see


Tog en långpromenad i solen igår så himla skönt, tills jag kom hem... då totaldäkade jag och förkylningen lixom slog till tredubbla fan va dåligt jag mådde.. blää men vaknade imorse piggare och gladare igen. Korkad som man är eller ska man fint kalla de rastlös så drog jag iväg till simhallen och simmade 30längder så himla uppfriskande prec vad jag behövde kände jag. Vet inte va min förkylning gillade den iden men den har iaf inte blivit värre... än.
Blev att slappa i soffan efter de, en snabbis förbi mamma och pappa och hämtade hostmedicin så jag får sova inatt. Och som vanligt går klockan alltid så förbannat fort. Så nu blir de sängen och imorgon back to work. Slutar kl 15 så himla skönt då bär de av o träffa Laura ♥

Igår va de värsta härliga vårvädret med sol och plusgrader idag när jag vaknade snöade de för fullt igen, kan de inte bara ge sig jag vill fan ha sommar nu!!! Facking!!








 


Kommentarer
Postat av: Underskrift.

ja, men just därför jag tänkt blogga, ingen kommer någonsin förstå av mina nära och kära, nästan ingen vet vad jag gått igenom och försöka ta mig tillbaka helt och hållet :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback