Am I bright enough to shine in your space?

Sitter på jobbet och fryser, så jävla kallt i den här byggnaden helt galet. Har 1 linne, en piké en tröja över de sen hoodie och de fort kallt! Tom när de  är varmt ute sitter man här inne och fryser.
Har inte riktigt haft tid med datorn sista tiden allti d e de nåt som dyker upp.

Sist jag skrev va jag ju ganska arg... Vi e sams nu iaf får väl se om de håller den här gången, känns som jag trippar på tå runt en tickande bomb väntar på nästa explotion. Suck så jobbigt att de inte bara kan va bra hela tiden. Länge sen jag grät så mycke som jag gjorde förra söndagen. Måndagen va jag helt förstörd huvudvärk och svullen i hela fejjan. Stannade hemma och tog hand om mig själv för att hitta tillbaka till mig själv. Va så himla mysigt väder den dan men jag vågade inte gå ut. Tårarna slutade lixom inte rinna. luignade ner sig under dagen sen kom mamma förbi och då va de dags för tårar igen. Hade ingen här att prata med heller. Hade tänkt åka till oskar som va i katrineholm och jag ångrar som fan att jag inte åkte. Men men alltid lätt att vara efterklok.

Resten av veckan blev bättre iaf. Kul att träffa Danne igen va ett bra tag sen drog förbi muffinfabriken på söder o tryckte muffin nere vid vattnet i solen så jävla najs! Vädret idage  inte att hurra för men älskar att sommarn börjar komma på allvar! Va i vaxholm med Alex i lördags. Satt i solen och glassade hela dagen så himla najs, synd att mjan glömde solskyddsfaktorn och får lida avd e nu i efterhand dock. Helt sönderbrännd på ryggen aj aj aj. Kvällen blev de låååång promenad med Oskar i solnerdgången. Och resultatet blev jäääävligt mycke myggbett som kliar faaaan! Räknade dom till 54 st på vänstra benet. De måste fan va rekord aldrig haft så mycke myggbett i hela mitt liv.

Måste flika in ett grattis till Matte och Helena som fick sin son Melvin i lördags massa kramar till hela familjen ♥

Nu ska jag jobba vidare dock ganska dött här. Puss på er alla!!



Lets paint the picture of the perfect place









Kommentarer
Postat av: Inchi

Om en person gör att du mår dåligt, eller att ni bråkar, och de känns som att trippar runt en tickande bomb, då är de en person som du inte ska vara med.

De är inte tänkt att du ska vara med en person som får dig att må dåligt.

2010-05-25 @ 11:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback