Dance forever my only one!

Ilska är en känsla som far runt i mig idag. Jag e så arg jag vill skrika rakt ut "Jag hatar dig!". Jag förtjänar inte den här behandlingen. Jag har fått nog, de skulle va slut på de här! De har varit ok så länge nu och nu vaknade ilskan till liv igen. Jag har haft en fantastisk helg och så tråkigt att den ska sluta i tårar för att han inte kan bete sig! Idag helt söndergråten försöker pussla ihop mig med sol och glad musik igen. Ta mig samman och försöka intala mig själv att de inte är mitt fel. Men vad gör man då ens eget kött och blod vänder mig ryggen? Jag har så mycke inombords som vill ut men jag har ingenstans att lasta av de. Ska de va så svårt att då känna lite kärlek?

Försöker se de ur en posetiv vinkel nu... de är i de här tillfällerna man upptäcker vilka som finns där för en. Oskar du e bäst jag önskar att du va här nu! Du e solen som lyser igenom de mörka molnen. Och sen alla andra ni vet vilka ni är i love you! Ni vet vad som händer jag hoppas ni står ut med mina tårar och förstår vad e de jag går igenom.

Vrider upp volymen på max hemma nu och studsar runt i solen som skiner in i rummet sjunger med för full hals! Jag är bäst du ska inte få putta ner mig igen! Jag är stark och du är patetisk! Lämna mig ifred! Jag vägrar förlåta dina små tragiska sätt att be om ursäkt!

Googlade på drömtydning idag.. igår när jag somna vakna jag igen av att de kändes som att jag skulle dö, så jävla obehagligt aldrig varit me om de innan. Vakna i panik kändes inte som att jag kunde andas som att nått satte sig i halsen och kvävde mig. Ungefär som när man drömmer att man faller el nåt. Usch!
Drömtydning av att kvävas: Inte kunna svälja eller acceptera något. En framväxande känsla eller minne.
Scary verkar ju stämma de där usch never again! Blä

Nu orkar jag inte va bitter mer så nu ska jag hoppa runt lite till!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback