fitness24seven

Helt slut i kroppen, skaffade gymkort på fitness24seven häromdan. Äntligen ett gymkort som inte kostar en hel förmögenhet. Kom dit och hade förväntat mig ett kort som kosta typ 3000 som ska betalas månadsvis i ett år men lyckades tajma en kampanj då man betalar 1200kr på plats så gäller kortet dygnet runt i 1 år. Som hittat så jag slog till! Så skönt. Hoppas de blir mer använt än kortet jag betala 550kr i mån för på sats. Va där både igår och idag, fräsha lokaler. Bästa av allt är att de finns tjejgym!! Awsome! Hur skönt som helst jag som e så nojjig på gymmet hatar mycke folk omkring mig, särkillt killar som ska glo bläää. Kanske de kan va en mort att gå dit.

Igår va jag och Laura på planets i uppsala. Technofest på en båt, hur mysigt som helst. Tråkigt att de inte va så mycke folk men stämningen va på topp de kommer jag leva på länge. Skönt att stå på däck och gunga till bra musik och känna vinden fläkta i håret. Nu längtar jag ännu mer till alla utomhusfeter i sommar. *kärlek* Får passa på att njuta av hennes sällskap nu innan hon åker iväg till norge men killen. Kändes lite jobbigt att de e sista utekvällen på länge =/ men men hon kommer få kanonkul och jag får väl leta reda på nån annan att trakasera haha.

Kom hem från gymmet och krascha i soffan med en värdelös film, värsta fjollfilmen men de va prec va jag behövde just nu. ska ta ett bad nu och bara njuta av neelix i högtalarna, hoppas att de händer nå spännande ikväll. Dock verkar de som att de blir en ensam kväll hemma med katten.




Ge mig hennes kropp!!



Bilen har pajjat me, blir så less!!! I förrgår började bromsarna låta av bara helvete, åkte förbi patrik som kika på de och han sa att jag inte bör åka med bilen. De verkar som att bromsklossen typ ställpt så de blir nya klossar och skivor.. kul. Min ekonomi älkskar min bil just nu *not* tur så jobbar man med bilar och har en snäll chef som lät mig ta en bil från jobbet över helgen. Så har ställt bilen på jobbet och där får den stå till måndag efter jobbet då jag åker till kista och fixar den.. ehm.. patrik fixar den. snällis!! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback