"Hade jag inte känt dig hade jag trott att du va efterbliven"

Efter jobbet drog jag till Peugeot i Kista och mötte upp Patrik som hjälpte mig fixa kina förbnnade bromsar, så nu funkar allt igen *skönt* orkar inte me strul me bilar! Efter de bär de av o svulla pizza tyckte jag förtjänade de!

"Hade jag inte känt dig hade jag trott att du va efterbliven" /Patrik om mig haha

Sen mötte jag upp mamma och gick en snabb shoppingrunda me henne, köpte skor åt henne. Sen förbi Laura och Matte. Gick en kort promenad me henne, sista nu. Hon åker iväg imorgon.. flyttar ifrån mig *buhu* till norge. Känner mej så himla övergiven. Alla som jag älskar bor långt bort och Oskar han förvinner längre och längre bort sen de strulade till sig lite i hans liv. Känns tomt, lever på att jag har er kvar här hos mig inom mig och hoppas jag ser er alla som bor långt ifrån snart.

Kan inte sluta va irriterad på en viss person som beter sig som en riktig barnrumpa på jobbet heller. SUCK! Idag fick han för sig att totalt ignorera mig, palla me lixom jag blir bara förbannad de e så jävla larvigt riktig "wake up"-höger borde han få! *skakar av sig irritationen* försökers e de posetiva.. yeyyy back to lonley luncher igen!!!

Nu ska jag hoppa i säng krama kudden.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback