I'm not being too dramatic that's the way I gotta have it!

Är numena på biljakt ska fixa iordning min pärla och försöka sälja den, vet dock inte riktigt vad jag ska köpa iställer men försöker hålla ögonen öppna för de mesta i rätt prisklass vill säga. Har 2 krav: stolsvärme och inte röd! Min bil är både röd och saknar stolsvärme, höll fan på o frysa arslet av mig i vintras *stackars mig* vilka lyxproblem. Men vem fan tillverkar en bil 2003 utan stolsvärme?? Efterblivet borde vara standard!!!

Har sån jävla träningsvärk just nu kan knappt röra mig och kära Oskar som är så omtänksam ska ju såklart jävlas som vanligt då jag beklagar mej, usch ska träna mej biff och ge igen. Har ju inte en chans att försvara mig mot han... jävla muskelman!! Lyckades av misstag knäa honom i fejjan då vi va på ikea idag *mohaha* hämden är ljuv!!! Men mestadels tar han hand om lilla mig då ingen annan gör de.


Ja ibland e han söt och tar hand om mig med ansiksmak o grejer *vackert haha*


I fredags blev de hemmakväll med.. mig själv. Blev film, mys i soffan med kisse. Kollade på en så sjukt bra film "step up 2 the street". Gillar man streetdance så se den!! L♥ve it!



 



Hittade en sjukt snygg adidas tröja häromdan visade den för oskar idag och han tyckte den va skitful =( jag älskar den = HAVE 2 HAVE!! Så fort jag får lön ska jag dit o köpa den iaf hoppas inte den hinner ta slut innan men jag har inte råd innan heller *sucka*


Visst e den fin? Bara Oskar som har kass smak!!

Idag blire slappardag hemma funderade på o dra till gymmet men känner mej inte så pepp då jag har sån jävla träningsvärk, får se om jag drar dit då jag e tillräckligt uttråkad senare ikväll. Lite tråkigt att Robin va i sverige i helgen och jag åkte inte ner. Men men de kommer fler tillfällen att få träffa min lilla skitunge, får ta o åka till irland o hälsa på snart. Nu ska jag ge mej me bloggen för idag men innan  jag slutar helt så lyssna på deadmau5 låten!! Sjukt bra! Yeyy


Melleefresh & Deadmau5 - Hey Baby (Original Mix)

Tie me up
Pin me down
Flip me over
Upside down
Make me make that fuckin' sound








Kommentarer
Postat av: Lulu

Den är skitsnygg gumman! En typiskt Tini-jacket! :D



KÖP!

Postat av: Swoiden

Den är INTE fin, IRL ser den ut som en tragisk olycka. :P som mamma säger: Köp det du behöver, inte de du vill ha för ägandets skull. Füüü!!



Ingen blåtira än men den kommer nog

2010-05-09 @ 18:29:37
Postat av: Marlene

Super snygg, me like, vill med ha... vart hittade du den? Prisklass??

Hoppas allt är bra med dig:-) Kramiz

2010-05-15 @ 14:36:12
Postat av: TiNi

Hittate den på stadium, kostar.. alldeles för mycke.. egentligen.. finns massa fint från adidas på stadium just nu love it hae jag haft mer pengar skulle jag köpa allt!!

2010-05-17 @ 11:55:51
URL: http://cybertini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback