Make everything so simple in a crazy world

Nu har jag äntligen fått ut en annons på bilen så nu får vi se om de ringer nån *hoppas* Skulle träna efter jobbet men e helt slut idag trasig efter att ha fått alldeles för lite sömn. Oskar svarar inte i tel o de gör mej knäpp *sucka* börjar tro att han e sur på mej efter att jag drog hem igår då vi satt i solen och han o hans vän satt o kommentera varenda jävla brud som gick förbi. E så less på killar o deras jävla kommentarer som jag helst slipper höra.

Måndag idag och bara några dagar kvar till kryssen. På torsdag drar jag fy fan va najs o komma bort en sväng. Synd bara att man inte känner nå sug. Men de kommer nog.. kanske ska börja fundera vad man ska ha på sig oxå *hmm*

Blir slappdag idag i soffan *myyys* ska försöka komma i säng tidigt de säger jag iof varje dag o vet ju hur de brukar sluta =S


Tröttis på söndagsmorgonen haha ser helt efterbliven ut!!


Nu får de va slutshoppat för mig för jag va o köpte ett par skor på rea igår på puma. Ska försöka hålla i pengarna nu får se hur de går jage  ju sämst på de!! Men dom va billiga o fina... de  emin ursäkt denna gång.










Kommentarer
Postat av: laura

fin bild på dig gumman!! och fiiina skor!!! du e fan galen i skor!! hur många har du nu egentligen??? pöss

2010-06-05 @ 16:33:35
Postat av: TiNi

Tack sötnos ♥ ja jag lööööv skor =) har alldeles för många ändå känns de aldrig som jag har de jag vill ha prec för stunden, miss you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback