Dry your eyes

Många som påpekat efter mina senaste 2 blogginlägg om att jag ska göra mig av med snubben som bara e  elak... ni verkar ha fåt de hela om bakfoten. De handlade om en familjemedlem som jag inte direkt alltid drar jämt med. Svårt att radera någon som man spenderat hela sitt liv med. Nu har jag fått de sagt så nu behöver ni inte påpeka att jags ka hitta en vettig snubbe. Har för övrigt lagt hela killgrejen lite på is ett tag, men visst finns de en person som fångat mitt intresse, nothing more nothing less. Håller den delen av mitt liv på pause ett tag till efter all dramatik som varit under början av året.

Känner att jag inte riktigt har hunnit me bloggen, inte mig själv heller den här veckan har varit hemsk. I torsdags bröt jag ihop totalt i en extrem gråtattack och jag vet inte alls vart den kom ifrån. Har inte mått så bra på sista tiden. Tack till Oskar som orkat utstå mig sista veckan känns som jag inte varit de trevligaste sällskapet men hoppas de blir bättre snart. Vill ha sol och värme då den kommer så e jag säker på att jag får lite lycka i kropp och själ.

Träningen har börjat ge lite resultat med, om inte annat vågen även fast jag slarvat massor med godsaker (min svaghet) så har siffran gått ner 5kg... känns ju lite peppande iaf =) Belönade mig med lite nya träningskläder och ett par träningsskor ♥ Känns skönt att få lite resultat igen. Tänkte försöka ta mig i kragen och sluta slarva så kanske jag kan lyckas visa mig i bikinin i sommar utan att skämmas... de gör jag ju iof ändå me tanke på att jag aldrig blir brun. Kritvit året om.



Mina nya skor fina va?? Sportbhn hittade jag ingen bild på dock, så får ta en själv. Är ni observanta så ser ni även min fina adidaströja som jag smygköpte även fast Oskar tycker att den är ful!

Tömde nyss mobilen på bilder, har ju en hel den "bloggbilder" som jag tänkt lägga upp men inte haft tid me så tänkte försöka klämma in några i d ehär inlägget för att komma ikapp lite.

Börjar med 3 bilder från när jag o Danne träffades och satt o hade de gott i solen på söder förra veckan:



 

Igår va jag på Ballbreaker med Veho Bil (Mercedes Benz) riktigt kul med 5-kamp och buffe kul att få se folk då dom e lite lulliga oxå, nästan bara män och jag så klaga ska man inte. Kul att jag och David fick följa me även fast vi inte jobbar för veho, iof så jobbar vii ju i samma byggnad men ändå. Hade en riktigt trevlig kväll. Skönt oxå att man har shyssta kollegor som skjussa mig till huddinge mitt i natten då jag faktist för en gångs skull tog mig en drink :P


Nu ska jag hoppa in i duschen sen bär de av in till stan för att möta upp Sofie med vänner och gå på nåt rockhak... oj oj inte alls min grej så de ska bli spännande börjar äntligen bli lite pepp. Lite stel efter gympasset dock men de ska man väl snart ha skakat av sig.









Kommentarer
Postat av: Magnus

Adidas kan aldrig va fel:) Kul att det går bra med träningen, resultat är alltid skönt att få!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback