valborg 2010


Jag och Laura i fredags på fest i Uppsala, fan va jag kommer sakna henne ♥


Fan alltså höll på o bli av me körkortet igår. Bilen jag låna från jobbet över helgen gick nog lite för bra för min tunga fot på gaspedalen haha. Ville ju bara testa gasen lite höhö. Åkte till Mato igår kväll och körde väl inte alltför lagligt, strax efter märsta afarten på 70sträckan kör en saab förbi och segar framför mig varpå jag lackar och drar om i 110, SMART!!!! De va ju en civilsnut, vart ju blåljus på en gång. Blev stannad visa körkort och fick blåsa. Tack och lov dom va på väg på ärende klarade mig med ett hot att dom hade kunnat ta körkortet på plats, slapp tom böter *phuu* ibland har man tur!!! Hade fan blivit av me jobbet oxå då usch vill inte ens tänka tanken på va följderna av den omkörningen kunde blivit... Jag klara mig iaf och nu blire pensionärskörning ett bra tag framöver, INTE VÄRT DE! Usch och fy va tacksam jag är att jag har de kvar!!

Idag har jag suttit ute på min fina balkong i solen och njutit, snart till mamma och pappa på middag sen kanske en sväng förbi gymmet, har dock världens tränisngsvärk i magen och öm i hela kroppen kanske borde ta en vilodag.. men kommer inte hinna dit imorrn.. hmm.. tål att fundera på.

Nu till mamma och pappa!!






 


Kommentarer
Postat av: laura

faaan kommer sakna dig sjuukt mkt!!!

2010-05-02 @ 23:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback