120 color palett, äntligen MIN!

Igår blev de nästan en heldag med Nikko, åkte dit då jag slutade jobba vid 12. Riktigt trevligt med god mat trevligt sällskap, fika hos en av hans kompisar där vi lånade ett spel (Dance Central) för att åka hem till han och spela el ja vad man nu kallar de... dansa(?) Hade iaf jävligt kul man ser ju lagom dum ut då man står och vevar framför tvn ;) Massa skratt och timmarna flög iväg. Kom i säng alldeles för sent!
 
Idag stannade jag hemma från jobbet för att jag skulle förbi KS och kolla varför min hals inte fungerar som den ska. Fick en kamera nerkörd genom näsan ner i halsen o fick dricka massa grön vätska, och som jag misstänkte så va de ju inte som de borde vara... Efter operationen så har musklerna i halsen tagit stryk så att när jag sväljer så funkar de inte som de ska alla gånger för musklerna orkar inte få ner allt... bläää. då fastnar de ist i halsen. Jävligt obehagligt då man äter känns ju som man ska dö ibland... men men de e tydligen bara att leva med de ska iaf bli bra.. så småningom... ett halvår..år el nåt. KUL!
Efter besöket på KS va de sags att träffa psykologen för att efter de dra till Vällingby för att möta upp mamma och gå o kika på brillor. Nu har jag bestämt mig vad jag ska ha iaf! Ska dit på torsdag eftermiddag och göra en synundersökning och beställa dom. Tyvär har jag ingen bild så ni får se dom sen då dom kommer om typ 1-2 veckor.
Fick äntligen min efterlängtade palett som jag beställde från ebay för 99kr. 120 fina ögonskuggor fan va kul de e och få paket ä'ven då man vet vad som ligger i.


Smög förbi HM oxå och inhandlade ett par mystofflor att ha hemma då mina andra börjar se lite sunkiga ut.. De e så jävla kallt hemma fryser fan fötterna av mig, springer typ runt med mössa och tofflor hemma för att hålla värmen. De suger, dessutom e jag så jävla känslig skulle hellst ha typ 23 grader inne vilket är över vad som är normalt i en lägenhet. Jaja jag hoppas värmen kommer upp något snart iaf hade samma problem förra vintern. Jag hatar att frysa!!!







Kommentarer
Postat av: Anne

120 färger! Wow! Inte alls illa...kan bara tänka mig hur kul man kan ha med en sån palett!



Hoppas halsen blir bra snabbt, låter så där lagom skoj att inte kunna svälja ordentligt. (Undersökningen verkade himla mysig.... Jag har provat att få slangen genom näsan och titta på stämbanden bara...tyckte det var läskigt nog.)

KRAM!

2010-11-17 @ 15:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback