De rosa badet

Kom nyss hem från Jonas, hängt där ikväll mycket trevligt =) När jag kom hem från jobbet idag så tog jag äntligen tag i saken och ringde bovärden om mitt avlopp el vad man säger. De ju typ totalstopp i avrinningen till dusch/bad. Han kom hit fixade och donade, dumförklarade mig typ. Ca 30 min senare drog han och påstår att nu funkar allt serru lilla gumman! Jag jublar och studsar direkt ner i ett bad med en av dom nya badbomberna *mys* luktar fantastiskt och dessutom blev vattnet helt rosa *fint*

Jo sen va de ju så att som allt annat så tar även den här gången de mysiga slut då jag glatt drar ur proppen och inser att han inte åstakommit ett skit! Vattnet forsa ut över hela golvet... Jag blir så jävla lack. De blir att ringa imorrn och lilla gubben på han... retard! Fan va less jag e! Vill kunna duscha och bada normalt utan att få översvämning!
Nog om de. Imorgon blir de Norrköping och Robin *wiie*





Kommentarer
Postat av: Mathea

Rosa, va gulligt ! :> ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback