Give me a little bit more

Har varit dåligt med ppdatering senaste dagarna, detta pga att jag haft besök av mina fina pojkar Lawrence och Melle! Fullt upp! Har iaf haft en kanonhelg. Skulle blivit en utekväll på fredagen på Fabriken. Men så blev de inte... vi laddade åkte dit.. dom tar inte kort.. bankomaten va stängd, sprang runt o leta bankomat men humöret försvann ganska fort i kylan så vi drog hem o glodde en rulle istället.
Lördagen drog vi in till stan och tog en shoppingrunda, blev liiite shopping (de va billigt och jag har ett begär att mätta!)



Efter shoppingrundan blev de systemet och ladda om inför kvällen som slutade på blå bodarna där dom körde dupstep/dnb. Riktigt lyckad kväll! Va lite svårstartade dock men de blev kanon. Kan inte bli annat i fint sällkap ♥
Låter nog bilderna tala för sig själva.
Söndagen blev bio - harry potter. Trodde faktiskt den skulle va bättre än den va men alla verkar älska den. Inte för att den va dålig men ;)


Massa strul i livet just nu tyvärr. Va hos doktorn förra veckan, idag hamna jag där igen blev en förlängd sjukskrivning, 50% till halva dec sen går jag upp på 75% tills året e slut typ. Hoppas på bättre lycka att öka tiden då. Men idage  en jävligt bra dag så ska inte döda mitt bra humör med att tänka påd e o skriva om de.
Tack pojkar för en toppenhelg ♥ vet att ni läser de här ;)

Ikväll blire att se Step up 3!!! Som jag letat efter den och nu äntligen har jag fått tag i den!! Så jävla fakking najs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback