Good times gonna come!


Då kör vi igen med en ny arbetsvecka, shit va galet trött jag blir efter 4h jobb.. seriöst de e inte normalt att bli så sliten. Däckade då jag kom hem haha. Igår va jag me Nikko på bio i Heron City och såg The last airbender. Jag trodde den skulle va cool. jag gillade ideén men seriöst de hände ju inget, sönderredigerad med effekter möhligtvis. Ja ja trevligt va de iaf!
Fick en länk av Casp idag och ja jag har väl lika kass humor som han men de e fan kul! Måste nämna den känner jag.. nämligen:


Klicka på bilden för att komma till sidan utklippet är ifrån. Seriöst.. PULLMAN??? Och beskrivningen... "Pullman våtdamsugare PV250P tömmer sig själv samtidigt som den suger..." HAHAHA HUMOR!

Känns skönt att bara sitta hemma ikväll.. ensam med kissekatt ♥ Bara mysa ner mig i soffan och ha de bra. Skönt! Ska försöka komma i säng i tid...




Kommentarer
Postat av: Grekfanskapet

Hahaha.. "humor ja"

2010-11-02 @ 00:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback