Jag har fått paket ♥

Va nyligen uppe i V-by för att hämta ut paketet jag fått, penslar rån M.A.C som jag fyndade billigt på tradera *tummen upp* Tänkte faktiskt inte så mycke på att de va 2 avier innan jag kom dit och fick ett jättepaket i handen.. *humm* stora penslar typ haha. Öppnade de första lilla paketet och där va dom. Så himla najs nu ska jag inviga dom imorgon yeeeey.


Men så va de ju ett paket till utan avsändare på varken paketet eller på avin. Lagom nyfiken har jag nu slitit upp paketet och i paketet låg ett paket som innehåller produkter från lusch. Shit blev så himla förvånad och glad. Låg även ett brev som får förbli hemligt för er ;) Tusen tack va söt du är blev så himla glad de kom så lägligt oxå eftersom att jag hade haft en panikattack precis innan. Galet va humöret kan gå upp och ner som en jojjo. Ena sekunden bra nästa ledsen, nästa panikattack och den poff glad igen!


Nu ska jag snart röra mig mot sumpan där jag ska möta upp Linda och käka middag och snacka lite skit. Så himla mysigt. Kanske ska passa på att ta ett bad då man kommer hem ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback