När känslan bländar

Nyss kommit hem igen efter att ha varit och käkat middag med Linda Lutt ♥ Blev kinesiskt hak. Mycke trevligt. Försöker övertala henne att haka på o fira min födelsedag i Finland.. va kul de skulle vara!! Nu e de dock ett halvår till dess men tiden går fort.
När jag kom hem lukta de jättegott i lägenheten av paketet jag fick. Hade tanken på ett bad men eftersom att jag typ har stop i avloppet så får de bli en annan dag. Glömde ringa hyresvärden idag så ska försöka komma ihåg de imorrn så jag får de fixat. Kan ju nätt och jämt ta en snabbdusch. Sjukt irriterande!!


Jag har ont i hjärtat efter tjaffset med Robin. Jag älskar dig vill inte bråka ♥ Du betydre massor för mig, saknar dig nå fruktansvärt.
Blä va trött jag är ska försöka komma i säng i tid ikväll.. vet ju hur de brukar gå... inte alls. Nu ska jag avsluta för snart ringer nog telefonen :)





Kommentarer
Postat av: Moa ♥ - FUCKINGPOSERS

Nu är dagens blogg utsedd,kika in och kolla om just du vann :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback