Streetdance!


Suttit hela kvällen och letat efter 2 filmer jag bara måste se, streetdancefilmer såklart!! Försöker få tag i 3dje filmen step up. Etta är bra 2an e typ bästa filmen ever!! Ja ni som läst bloggen innan vet nog redan att jag älkar den! Sen finns de en till film som jag nu äntligen fått ner streetdance 3d men den e utan 3d hehe.. har iaf fått tag i den nu hade tänkt se den ikväll men upptäckte att klockan sprang ifrån mig tyvärr får bli en annan dag. Nu har jag iaf nåt att se fram emot. Hoppas den lever upp till mina förväntningar.
Idag gick jag upp till att jobba 75%, jag va helt död då jag kom hem. Shit märks att de va ett tag sen jag jobbade heltid. Men men de kommer bli bra snart e jag tillbaka på 100% igen =) Snart sovdax men ska fixa ett inlägg till som kommer upp under dagen imorgon. Tills dess.. sweet dreams ♥





Kommentarer
Postat av: Amara

omg step up 1 är bästa nånsin. Dör för en viss person där.

Vill också se 3an men den har kommit i pisskvalle bara.

Har du sett you got served? rize ? stomp the yard 1?

De är rätt bra dansfilmer.



Jag börja med breaking när jag var 12 i skanstull dansstudio 2000 hette den haha. Men sen börja jag på danscenter i medis när jag var 16. Har dansat på bluehill i solna och danscenter i uppsala efter det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback