sweet

I somras el ja sensommar får man väl räkna de som så va jag och Lullat på en tjejkväll på VehoBil där man fick välja ett par skor från nelly.se. Jag valde ett par riktigt shyssta högklckade, väntade och väntade men inget hände.. tillslut fick jag ett mail om att mina skor inte skulle tillverkas av nån dålig anledning för dom va grymt jävla snygga. Istället fick jag ett presentkort att välja fritt på deras hemsida vad jag ville ha. Idag bestämde jag mig för att använda de så jag hittade dom här 2 superfina klänningarna.

Nu tillbaka till min egen stil, beställde även den här underbara mössan från sweet på junkyard.se. Nu hoppas jag att jag får hem allt snart. Nellys grejer skulle iaf ta ca 2-3 dagar. Har jag tur så kommer de lagom till helgen då de blir fest!


Har blivit dåligt meduppdateringar främst för att mitt humör krånglar. Jag har hamnat i en riktig svacka pga mina mediciner som inte vill samarbeta med min kropp. De gär över snart hoppas jag. Ska försöka att inte beklaga mig alltför mycke här på bloggen över mitt superkassa humör. Love you ♥





Kommentarer
Postat av: Magnus

Du kommer bli så fin i de där klänningarna! Och mössan med, så klart:)



Ta hand om dig. Kram!

2010-11-23 @ 17:13:14
Postat av: Cookie

super snygga klänningar å jag TOK diggar mössan :D

Postat av: Magnus N

Brukar ju undvika att läsa bloggar. =)

En spark i röven behöver vi alla ibland.

Du kan mer än vad du tror gumman, stå på dig!



Kramar

// M

2010-11-23 @ 22:58:37
Postat av: patricia

det är ju din blogg du får beklaga dig hur mkt you want. Snygga klänningar btw.

2010-11-24 @ 16:01:14
URL: http://patsyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback