I believe, call me naïve!


Nu e man hemma i sthlm igen. Har umgåtts med kära Lally senaste dagarna. Varit nere i skövde och haft en trevlig roadtrip ner dit då även oskar hakade me ner för att köpa en bil. Nu har jag äntligen klarat av yttligare en del i KBTn. Kunde inte föreställa mig hur tidskrävande de skulle visa sig vara. Nu ska jag snart sova för imorgon är de jobb igen. Imorrn ska jag även träffa Nikko =)

Kolla in Majestiq 12 aftermovie! De va en grym fest synd att jag inte kunde uppskatta den!
 






Kommentarer
Postat av: Världens bästa Robin

Aawh fiin bild på oss :D synd att festen inte redigt blev som plannerat.. men vafan det går fler tåg, jag lyckades med ett litet leende på bilden iaf :)



lavv joo!

2010-11-14 @ 23:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback