Goda dagars magi ♥

Känns bra ändå att dom bra dagarna blir fler och fler mycke tack vare dom som förgyller med er närvaro ♥
Känns så underbart att imorgon ska jag träffa världens bästa Linda lutt och på torsdag kommer älskade Robin hit för att vi sedan på fredag el lördag åker ner till Norrköping för att gå på Majestiq 12.
Ikväll kommer älskade Lullat hem ♥ jag blir dock knäpp på att de typ e stopp i avrinningsbrunnen el vafan de heter. Skulle duscha imorse och de va fan översvämning i hela badrummet. Jag blir så less, har typ rensat de där äcklet nu 100ggn och ändå blir de aldrig bra... ska ge de ett försök till sen ringer jag fan bovärden, sjukt irriterande. Nu har även Olof´s bilder kommit upp så jag uppdaterar lite ;P


Ska även göra lite smygreklam för Marabou´s nya choklad. Älskar vit chocklad och de här e ju fantastiskt! Synd dock att den bara är tillfällig. Ska överväga tanken att bunkra upp innan den försvinner. Prob blir väl då att jag föräter mig på vit choklad. Den fick mig även minnas den fantastiska varma vita chokladen dom har på irland. *nom nom* Väldigt sött om man äter för mycke dock. Try it!!






Kommentarer
Postat av: Grekfanskapet

Skönt att du känner så och mår bättre! ^^

Puss&Kram

2010-11-02 @ 18:37:46
Postat av: Moa ♥ - FUCKINGPOSERS

SVAR: Men taaack snälla du!

Va kul att du är med i dagens blogg tävling! :D Vinnaren publiceras mellan 22-24 ikväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback