xoxo - gossip girl maraton!

Kör en hemmakväll med mig själv... myst ner mig i soffan och glott massa avsnitt av gossipgirl. Följde den serien förut men sen blev de för lång tid mellan alla avsnitt så avvaktade lite och nu har jag börjat på sesong 3 =) Nu har jag massa avsnitt att roa mig med. Riktigt tjejigt. Jag e inget större fan av serier men ibland så.

Jag va hos optikern idag, gjorde en synundersökning och har nu beställt glasögon. Ska bli väldigt intressant att testa... får väl se om jag kommer känna mig bekväm i dom.. de hoppas jag. Tanken e iof inte att jag ska ha de jämt är alldeles för kär i mina linser för de. Men kul att växla mellan om inte annat!
Nu ska jag dra ett sista avsnitt att somna till! Sweet dreams!

Och föresten! Tack för alla tips jag fått om streetdancekurser!! Nu har jag några alternativ som jag väljer bland. Så till nästa år så börjar jag! Fan va kul de ska bli! Imorrn lägger jag upp en GRYM video jag hitta på youtube idag.. men den får ni se imorrn så håll utkik ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback