Arbetsträning!

Första dagen på försök 2 att komm atillbaka till jobbet och lite närmre mitt normala liv. Efter förra veckans bakslag så kändes de riktigt bra idag. Tog mig mod att gå in och berätta för chefen hur jag känner kring allt. Fantastisk som han är så ringde han och fixa med försäkringskassan så jag får arbetsträning! Innebär alltså att dom betalar min lön så min arbetsgivare slipper de, vilket leder till att dom slipper pressa mig på min arbetsförmåga tills jag känner mig redo att återgå till de normala. Så nu kommer jag jobba halvtid ett tag framöver men ingen press. De var som att all oro inombords sjönk en hel del. Visst finns de oro kvar men pressen lättade något enormt!


Well you can't get what you want
But you can get me
So let's head out to sea
'Cause you are my medicine
When you're close to me

Efter jobbet drog jag och käka me Lullat, sen till fridhemsplan och möta upp jonas för en riktigt trevlig fika! Nu e de snart dags för sängen så jag orkar upp imorgon. Knappt sovit nåt alls inatt... va så jävla nervös inför vad som skulle hända på jobbet. Känner mej dessutom mycke gladare efter ett samtal. Du vet vem du e tack för att du finns och står ut me min bitterhet ♥







Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Den är från Lindex :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback