Att älska som en porrstjärna!


Vaknade jävligt sent idag.. känns som att jag slösar mina dagar åt inget... Fånga dagen är inget jag gjort sen louice och greger åkte. Hade tänkt åka på premiären av en ny klubb igår kväll... Decibel! Va hos mamma och pappa och åt middag sen skulle jag hem byta om och dra mig in till gamla stan och möta upp Stefan men när jag kom hem bestämde jag mig att jag ska ta tag i KBT behandlingen och läste några sidor tills jag kom till kapitlet om andning... då brast de! Paniken kom som en blixt från klar himmel. Tog en pause började ladda om för att dra in till stan men all motivation försvann helt så bestämde mig att stanna hemma. Gav mig sen på att ge de ett nytt försök emn hann bara kom en rad innan de började kännas som att hela min värld rasar samman igen. Stängde ner och har sen dess inte vågat öppna upp de igen... Vafan e de som händer lixom? Ska ge de ett nytt försök ikväll ska nog hoppa över andningsavsnittet och ta de senare. Va även och käka lunch me min bror igår. Riktigt trevligt! Vi ses alldeles för sällan.. får nog dock säga att jag har mig själv att skylla för de. Har varit så upptagen med mig själv och inte tid för någon annan.

Bestämde mig iaf tillslut att de fan e dags att ta vara på denna fantastiska höstdag. Så tog mig i kragen och gav mig ut på en långpromenad i solen. Eftersom att jag av någon anlending har haft sånna crazy konsentrationssvårigheter senaste månaderna så bestämde jag mig att "läsa" sista dele i min bok genom att lyssna på den. Har läst halva boken sen gick de inte mer men den e så galet bra! Så nu har jag gått promenad och lyssnat på Jenna Jamesons bok "att älska som en porrstjärna". Och nu är den slut. Rekomenderar den skarpt!

Ikväll vet jag inte alls vad jag ska hitta på... men imorgon kommer Melle hit igen, han tar även med sig Johnny (Voodoo) ska bli så himla trevligt och träffa mina söta småläningar igen! Så imorrn kväll blire Bluemangroup =)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback