Bakslag!

Jahapp då va 2 dagar avklarade.. el ja 2 halva arnbetsdagar eftersom jag bara ska jobba halvtid va de tänkt. De gick ju inte riktigt som planerat dock...
Va så jävla peppad att äntligen få komma tillbaka och jobba, första som händer då jag kliver in på jobbet och första kunden kommer - blackout! Jag stog som ett fån helt paralyserad.. wtf händer!? De som jag gjort nu i så många år kändes som nåt jag aldrig gjort i hela mitt liv. Efter jobbet va jag helt gråtfärdig men åkte hem till Niko och svalde gråten. Tisdagen gick ju bättre men efter jobbet va jag hos psykologen och pratade av mig.. skulle iväg till Niko igen efter men de bara gick inte.. åkte till mammas jobb för jag behövde verkligen en kram. Kom dit och kunde inte längre hålla tillbaka alla känslor som svämmade över. Bröt ihop totalt i gråt.
Idag blev de att åka till husläkarn istället för jobbet. sluta med att sjukskrivningen blev på heltid igen veckan ut och nästa vecka gör jag ett nytt försök till halvtiden. Har varit helt trasig inombords och kroppen strejkar totalt.
Oskar kikade förbi idag, käka lunch och glodde film. Skönt att få en kram av någon som betyder mycke.


Just nu är allt bara så jävla tungt önskar att någon kunde komma hit och säga att allt kommer bli bra igen. Ge mig en kram för de e nåt jag verkligen saknar.. en kram från någon som bryr sig...

Saknar en viss person som är väldigt lågt borta.. som inte hör av sig lika ofta längre.. som får mig glad. De gör ju inte saken bättre heller. FAN FAN FAN! Hata saknad! Jag vill inte mer nu!







Kommentarer
Postat av: Melinda

SV: Varför ska allt snyggt alltid vara så himla dyrt. Precis som allt gott ska vara onyttigt :(

Postat av: Grekfanskapet

As heta bilder fan! Gillar dom skarpt.. =)



Kram!

2010-10-21 @ 07:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback