Bring me back 2 my life!


Har alltid hatat hösten.. de  emörkt regnit kallt och man blir påmind av att vintern är på vägoch att de är en hel evighet kvar till sommar.. jag älskar sommar! Men jag måste nog ändra den inställningen nu... efter några helt fantastiska höstdagar! Solen skiner, kylan biter i kinderna och allt runtomkring är färgglatt... de är så jävla vackert me alla färger! Sen.. inte att glömma va mysigt de ärs en att komma hem o d e är mörkt, tända massa ljus och rökelser.. HÖSTMYS! De ända som saknas - någon att mysa med! Men men jag e ganska nöjd med läget ändå!

Nu är de iaf klart att jag äntligen ska börja jobba från o med måndag... äntligen börjar vägen tillbaka kännas kortare och kortare. Börjar dock med att jobba halvtid, men känns fantastiskt! Imorgon börjar jag även min KBT bhanling för att bli av med panikångestattackerna som kommit efter operationen. Just nu njuter jag av stunden.. I fakking made it! Inget kan knäcka mig, jag reser mig upp och slår tillbaka!!









Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Tack :) Aha, du är också sminkös alltså?? Jag gick på International Make Up Center i Stockholm :)

Postat av: Andréa

Sv: Vad kul :) Hur längesen var det du gick utbildnignen? Jobbar du som det nu?

2010-10-13 @ 09:42:34
URL: http://makeupartisten.nu
Postat av: Andréa

Sv: Okej, frilansade du då alltså? Jag gick min utbildning 2008. Har haft ströjobb på Make Up Store, men just nu pluggar jag på heltid istället.

2010-10-13 @ 11:23:44
URL: http://makeupartisten.nu
Postat av: Andréa

Sv: Nä jag pluggar skrivande, ett av mina andra stora intressen :)

2010-10-13 @ 22:05:07
URL: http://makeupartisten.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback