Crazy days

Laura är i stockholm och hälsar på! Har inte träffats sen hon flyttade till Norge i Maj. Kändes så underbart att träffa henne igen. Ta en långpromenad och prata om allt som hänt sen vi sågs.. och de är inte lite! Helt sjukt va mycke saker som hänt våra liv på bara några månader. Kändes tungt att säga hejdå och inte veta när vi ses igen. Hoppas jag hinner träffa henne en snabbis innan hon åker hem på måndag.
Dom senadte dagarna har varit helt galna! Har blivit en hel del vin och en hel del skratt! Bilderna får nog tala för sig själva! Lägger upp massa bilder på dom senaste dagarnas kalas! Torsdagen va helt galen!
Fredagen blev finmiddag som Louice och Greger fixade! Hade en trevlig kväll men va ganska sliten efter torsdagens äventyr. Lördagen åkte vi in till stan och kollade runt lite i affärer och va in o kikade lite på Pump the jam, streetdance tävling inne på Lava (Kulturhuset) Dock missade vi finalen eftersom vi alla va sega och orkade inte sitta och vänta 2h på att få se den. Så de blev hem och svida om för en utekväll som tyvärr inte blev så lyckad men dom andra dagarna får väga upp!
Idag vaknade jag med kanonont i halsen, nästan ingen röst och e jättesnorig.. suck. Ska jag aldrig få vara frisk? Nu när jag äntligen börjar komma på fötter igen efter allt som hänt så åker jag på en förkylning... vart är mitt imunförsvar?? Aja har iaf haft några kanondagar.. lördagen va dock inge vidare. Men nu ska vi inte nämna tråkigheter jag orkar inte vara mer negativ än nödvändigt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback