Cry when you get older


Jahapp då sitter man bänkad vid datorn igen... Eftersom en viss person jag träffade ikväll så himla gärna vill bli kändis i min blogg så får jag väl nämna att jag träffade Mackan idag.. Nu förväntar jag mig en kommentar tillbaka för att jag nämner dig!!
Idag har varit en grym dag, har kännt att jag lyckats skaka bort alla problem idag.. eller kanske flydde jag bara verkligheten en stund? Vad vet jag.. min psykolog sa till mig i tisdags "Tina du måste öppna ögonen! Du lever i en fantasivärld som inte finns". Tycker dock att min fantasivärld lät mycke trevligare än denna hemska verklighet!
Nu sitter jag o funderar vilken ljudbok jag ska slänga på innan sovdax.. hmm.. beslutsångest. Måste ju lyssna godnattsaga de e min nya grej. Skönt att lyssna på nåt helt annat får tankarna nånannan stans så slipper jag mardrömmarna som kommer annars.

If you’re looking for love, get a heart make a still
Cause you know that love kills
Don’t go messing with love, it’ll hurt you for real
Don’t you know that love kills?

Protect yourself cause you’ll wrack yourself
In this cold hard world, so check yourself
You can see your dreams and you shield yourself
Til that one kind soul reveals itself







Kommentarer
Postat av: Sven Eriksson

Du sover väl kanske nu, men jag ska tipsa om den bästa bok jag lyssnat på. Den är så bra att man kan höra flera ggr:

Kassandrapakten av Robert Ludlum (Mannen bakom Bourne-filmerna)

2010-10-15 @ 01:31:42
Postat av: Helén

Jag får samma kommentarer på mina samtal...



Min drömvärld är ju bara så mycket bättre och smidigare att leva i.

Där får jag ju leva som jag vill och lyckas med de jag vill lyckas med .. hur ska vi få våra två världar att mötas på halva vägen? ^^

2010-10-15 @ 20:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback