Cute one!

Nu e mn hemma har ärit varit o handlat kurat ner mig i soffan. Fick ett sms tidigare av en person, vad ska vi kalla honom... Sir F! De stod att jag skulle ta mig till Daisys och säga att jag ska hämta en påse till Tina där. Hmmm... jag som e så frultansvärt nyfiken av mig me! Tog mig dit och mycke riktigt fanns de en påse där med en kartong i. Öppnade kartongen och däri låg en nalle och ett sött litet brev. Blev hur glad som helst! Tack söta Sir F va gullig du är. Inte varje gång någon gör sånt för mig! Efter de begav jag mig till studion i Bromma, så nu har de knäppts några kort och nu väntar jag em spänning för att få e resultatet! Vill se nu nu nu =)

Tack även för fina kommentarer, på bloggen, fb, mail osv... Ni verkar tro att jag går runt och deppar så är de inte alls! Jag mår bra nu! jag känner mig glad, de ända är en oro över panikångestattackerna och när dom väl kommer år de inte kul men jag är inte deprimerad hoppas ni förstår skillnaden. Söta underbara ni är ♥







Kommentarer
Postat av: din lulu

åååååååh äntligen ett kort där du leer och ser dina tänder! du är vackrast i världen!

Postat av: Kristin

Skönt att höra att det är bättre med dig. Och skönt att se ett litet leende på bloggen :)

2010-10-18 @ 08:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback