Does it matter and should you really allow that to influence your life?


Nyss kommit hem från stan, varit och fikat med Joel och Helén. Massa skratt och skitsnack - mycket trevligt ♥ Ikväll blire nog ändå en lugn hemmakväll, hade tänkt dra till fabriken och se Chris Libeing men jag pallar inte. Är inte alls party idag.
Första gången på väldigt länge jag inte kände nånting av att åka t-bana... kanske funkar den här KBT'n iaf? Dock tänker jag alldeles för mycke. Insåg att de e slutet av oktober och en viss person borde varit här? Prec som för en månad sen... men allt handlar väl om att prioritera.. och jag låg långt ifrån toppen av den listan. Jag ska göra mitt bästa nu för att inte dra ner mig själv men de hade betytt så otroligt mycke för mig.

Does it matter and should you really allow that to influence your life?
(Barcode Brothers - Ambient)

Jag har fan en bra dag idag solen har skinit på mig och jag har haft kanonsällskap inne i stan, jag tänker inte låta de här dra ner mig.





Kommentarer
Postat av: Julle

Puss... Love U

2010-10-29 @ 20:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback