Fuck distance, be here now!


Då va sommardäcken utbytta mot vintersulor till bilen. Tack snälla pappa som hjälpte mig fixa! Så jävla najs väder idag! Synd bara att mitt huvud håller på att sprängas. Idag kommer Melle o hälsar på... igen. Vet att du läser de här! Dax att ta sig från hålan o flytta upp till mig i storstan du e ändå här hela tiden!!
Nu e de inte lång tid kvar innan min lilla Robin kommer på besök från irland. Längtar så fruktansvärt! Saknar dig min lilla skitunge! Ska bli så kul o träffa han igen!

Höll seriöst på att bli knäpp pga en person som betyder mycke, är glad idag att jag inte la upp mitt uppgivna inlägg om varför han inte hörde av sig. Ringde, smsa, msna...inget svar. Sånt gör mej knäpp. Hatar sånt även fast jag vet att de brukar finnas en bra anledning, som de även fanns denna gången.. han hade glömt telefonen hemma.. Suck, falskt alarm. Saknar han så oerhört mycke, tack för allt du gör för mig! Plockar upp mig då jag e nere. Vänder gråten till ett skratt! Tack för att du finns även om du är alldeles för långt borta!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback