Here we go..


Vaknade nyss utav att pappa ringde och väckte mig.. shit! Vaknade typ vid 9 av klockan o tänkte gå upp.. va ändå ganska pigg o sen vetifan va som hände sekunden efter vakna jag av att han ringer.. tur va väl de annars hade jag nog försovit mig.. om man kan säga så då man e sjukskriven. Ska iaf in till stan idag äntligen få komma ut en liten stund. Träffa Daniel och ta en fika...


Igår blev de trevlig kväll med Greg och Lullat, god mat, film och massa skitsnack.. Idag vaknar hon och har ont i halsen... INTE OK! Jag e livrädd att jag ska bli sjuk nu när min hals fort inte är ok.

Igår hade jag en sån där extremt bitter dag.. fy fan vilket pms monster jag va på dan. Jag vet inte om d eväsrta är att jag är de eller om att jag dessutom är medveten om att jag är de. Kanske bra att veta om sina brister iof.
Nä nu ska jag ta en dusch och röra mig mot stan...







Kommentarer
Postat av: Fredrik W

Hej Tini!



Jag är en av dina lite mer regelbundna besökare nu. Vill mest bara se att du mår bättre :)

Ha det bäst!

/Fredrik

2010-10-08 @ 07:37:31
Postat av: bajskorven som inte går att spola ner

gissa vem ;D

2010-10-10 @ 08:21:26
Postat av: Sarah

Hör väl också till den kategorin av nybliven/regelbundet besökare :-) Gillar din stil på sidan! Ha det fint! /S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback