Just around the corner everything is shining gold

Känns just nu som att jag tar en promenad i helvetet. Vill inet gå in mer på de då jag tycker att de är för personligt för att ta upp här. Har inte haft så mycke att skriva i bloggen känns de som. Har nu blivit friskförklarad från cancern! Den är borta.. de e nu jag ska jubla.. men jag känner ingen glädje. Kanske för att allt inte r läkt och bra än? En lättnad inombords att vägen går i rätt riktning iaf. Blev dock sjukskriven 3 veckor till nu efter besöket på KS igår. Tror jag e så nerstämd pga att hormonmedicinen ör felinställd. Har nu fått en ny dos tar dock ca  veckor innan man kan se fullständiga resutlat så nu hoppas jag att humöret kan gå upp på topp igen.



Igår va jag med Oskar i Kista, käkade och va på bio och såg inception. Gillade den som fan! Vissa saker va väl lite to mutch men överlag tycker jag den va grymt bra. All kritik till den dåliga bilden dock. Har så himla mycke bättre bild hemma än va dom har på bioslongerna nuförtiden.. skittrist.

Ikväll kommer Melle till storstan för att sällskapa mig hela helgen, förhoppningsvis få mig på bättre humör. Ska bli skitkul att träffa han igen =) Nu ska jag försöka ta mig i kragen här hemma innan han kommer! Puss på er ♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback