Min baby


Nu hemma från jobbet... känns så himla skönt att komma hem och länna att jag klarade av hela veckan! Sitter och dör i soffan nu e helt slut på energi. Så kommer man hem och så sitter min trogne vapendragare innanför dörren och väntar =) Min älskade lilla hårboll.
Så himla härligt väder idag önskar att jag hade mer energi så jag orkade ta mig ut i solen. Ska samla den nu och sen försöka ta mig in till stan och ta en fika med Helén =)

Imorgon kommer Melle hit då blire förhoppningsvis bullbak och sen FSOS halloweenfest! Ikväll är tanken att jag ska försöka komma ut och fira Sarah me, tyvärr är energinivån på noll men ska se vad jag kan göra åt de. Borde även ta tag i städningen de ser förjävligt ut hemma!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback