Not gonna waste another moment


Nu har jag varit hemma några timmar efter att varit hos psykologen... fick mig en rejäl tankeställare som jag nu suttit och funderat på. Gillar att gå dit och så säger hon något som verkligen får mig att tänka. Lärorikt! Älskar att lära mig.. mig själv? Kan man säga så? Man kan studera andra människor utifrån och reflektera folks beteenden men att gå in i sig själv är svårare än man tror. Att upptäcka saker om sig själv är alltid lika inspiererande.


Nu har jag fått ett mms med bild på lillknodden som Patricia och Oskar prec fått. För idag föddes deras son. Nu kommer de ske en förändring. Jag önskar er all lycka ♥
Ikväll kommer älskling hem efter en vecka på båten! Saknar dej baby ♥









Kommentarer
Postat av: Jhana

vilken gullig blogg du har =)

Postat av: Lullat

LOVE

2010-10-06 @ 23:21:44
URL: http://lulu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback