Sagoland


Tiden går så sjukt fort! Jag hinner inte med!!! Imorgon är de alltså dax att börja jobba igen, iaf halvtid. De känns bra. Känner mig sjukt duktig idag, har prec gjort klart Del 1 av 10 i min KBT behandlingen. Sjukt jobbigt men känner mig så nöjd efter!
I fredags åkte jag in till stan och mötte upp Melle, Johnny och Henke vid medis för att gå och se Blue man group. Riktigt bra show! Fan va jag skrattade. Trist dock att jag va tvungen att trycka lugnande för att klara av att sitta kvar där inne. Jag e så less på den här paniken, känns som att jag fått nån jävla cp störning. Vill bara bli normal igen.. men wtf jag hade en kanonkväll och allt gick bra tillsut!
Melle stannade tills idag då han åkte hem. Igår blev de en runda på stan men lite shopping och sen blev de Garbo med Linn, Linda och co. Blev plötsligt påmind varför jag undviken "vanliga" uteställen.. Fy fan va tragiska människor är! Men jag hade en bra kväll. Synd att alla killar är as o ska ta på en, och synd att alla korkade brudar står och bjuder på sina kroppar hejvilt! Varför visar inte människor mer respekt för soig själva och för andra? Ja jag kommer då aldrig förstå. Visst att man vill ha uppmärksamhet men seriöst de finns gränser!

jag ser oss ibland i mitt sagoland där vi ses och umgås en stund
men jag vaknar upp i min ensamhet
vill bara somna om igen och vakna upp i min dröm

Snart bär de av mot Bromma för en plåtning med
Camilla som ska provfota i studio första gången! Klart man ställer upp. Kommer bli skitkul!! Men vad ska jag ha på mig?? Panik!







Kommentarer
Postat av: Julle

Det är med lite blandade känslor man läser här, tycker om dig så mycket och vill verkligen att allt ska gå åt rätt håll för dig som att komma igång med jobbet och så igen, hoppas det går bra med den biten. Men också jobbigt att läsa om panikångesten och andra motgångar. Men jag tror på dig, kämpa vidare och ta till dig av det stöd som finns omkring dig, mitt kommer du iaf alltid att ha. Kommer hem till Stockholm vid halloween, då vore det skitkul om vi hann ses även om det bara är på FSOS lr så.



Saknar dig darling! PUSS!! <3



2010-10-17 @ 14:11:20
Postat av: laura

all kærlek till dig snuttan! du ær såå grym och låt inte de negativa kænslorna ta øver ( lætt att sæga, jag vet) men man klarar ganska mycket med tankens kraft! puss tænker på dig

2010-10-17 @ 15:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback