Gör min dag


Precis kommit hem från en långpromenad med världens bästa Oskar. Skönt att träffas få prata om allt mellan himmel och jord. Få komma ut o få frisk luft. Nu e jag helt slut. Va och köpte ett par vinterskor idag. Jag vet dom är inte speciellt vackra men fan va sköna dom e! Varma och mysiga. Förra vintern höll jag seriöst på att frysa fötterna va mig så nu ska vi inte ha en repris. Pallar inte frysa. Nu e de bara jackan kvar sen e jag redo för vintern. Som de verkar nu så får jag nöja mig med förra årets jacka även om jag inte gillar tanken.
Fick även produkterna idag som jag beställde via min kollega på jobbet som kör amway. Så jävla bra grejer. Nu har jag laddat med shampoo, balsam, hårspray, eyeliner och den bästa ögonbrynspennan i världen! Fan va najs! Riktigt bra produkter som jag rekomenderar starkt. Svårt att få tag på dock om man inte länner någon som säljer.


Nu ska jag sätta mig med min KBT behandling som jag ligger efter en hel del med = INTE OK!
Har så himla svårt att koncentrera mig, ännu mer nu då jag börjat jobba, de suger ur alla krafter ur mig. Har haft en riktigt bra dag idag iaf. Känns skönt att kunna ha fler och fler bra dagar. Känna att allt inte bara är skit jämt =) Igår blev de Ironman 2 hemma hos Nikko, måste nog säga att ettan är bättre även om ingen av dom egentligen e min typ av film. Men helt klart sevärd! Nä nu måste jag få fart på koncentrationen till KBT'n.
Puss på er!








Kommentarer
Postat av: Matilda/Sminklådan

sv: Den finns lite överallt, jag köpte den på ebay, men den finns på buyincoins.com med vet jag, å tradera brukar de finnas på, å sen tror jag den finns på nelly...googla 120 palette

2010-10-28 @ 23:26:56
URL: http://sminkladan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback