Skitmsn!!

Idag är en sån där skitdag då ingenting går som jag vill.. Riktigt tråkig dag, bara suttit hemma kollat på tv4 play som inte alls vill funka som jag vill... varpå msn börjar strejka sådär lagom till kvällen då jag kände mig social... SUCK!! Facebook håller på o fukkar o ja de mesta tekniska vill helt enkelt inte alls som jag vill.. helt otroligt att blogg.se fungerar så jag kan spy galla över allt som inte funkar!!

Nu försöker jag ixa hem en ljudbok som jag kan sysselsätta mig med istället men vet ni vad... de funkar inte de heller!! Ja ja nu har jag varit bitter tillräckligt... blir väl sängen tidigt ikväll...








Kommentarer
Postat av: Grekfanskapet

Ahh.. Det är darför du är online men kan inte ta imot några medelanden. Och jag som ville leka Nattuggla med dig ikväll :(



KRAM

2010-10-05 @ 00:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback