Sunshine!


Haft en mysig dag med älskade Lullat! Blev en promenad i solen upp till vällingby för att äta lunch/frukost, efter de en fika med Sam. Nu har även min vapendragare Melle kommit till storstan. Han åkte ock me en gång för att käka middag med sin syrra men kommer dyka upp här senare ikväll igen. Nu e de latkväll i soffan, kanske ska slänga på en film me får se vad kvällen erbjuder. Vi har lagat pannkaka med sylt o grädde idag... sjukt gott, sjukt länge sen jag käka de sist. Känner sig nästan som ett barn igen *nom nom*
Idag mår jag bättre, haft en toppendag med folk jag älskar i min omgivning. Även dom jag inte träffat har funnits i mobilen ♥ Tack alla älskade som finns för mig!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback