The future looks much brighter then those bad yesterdays!


Då vart man ensam igen efter en hel helg i sällskap av världens bästa Merlin. Han kom i fredags kväll blev en tacomiddag med massa catch up och sen världen bästa film - Step up 2 the streets!

Lördag blev en shoppingrunda på stan och efter de blev de middag på en kinarestaurang på sveavägen. Kvällen ägnade vi åt "hemmaspa" och ett glas vitt vin. Mysigt värre, anisktsmask och förvandla badkaret till fotbad. Pumpa bra tech house i bakgrunden.. fantastiskt att ha sällskap efter att suttit hemma i vad som känns en oändlighet. Sen blev de film igen 2 andra streetdance filmer men ingen matchar den vi såg på fredagen. Sett den hur många gånget som helst och den blir aldrig dålig.



Kändes könt att kolla kontot i fredags och se att jag äntligen fått pengar utav försäkringskassan. Passade på att betala tillbaka de jag prec lånat av mamma för att överleva månaden och sen blev de lite shopping =)
Kom hem me en ny fin klocka, en keps och en färgglad mössa att värma huvudet med i vinter. Fy fan va kallt de blivit. Man fryser fan ihjäl ute. Har iaf haft kanonväder även om de varit riktig höstkyla ute. Passade på att ta en promenad idag innan de va dags att säga hejdå. Nu är han på väg tillbaka till lilla Hultsfred men inte hänga läpp för de! Om 2 veckor e han tillbaka då ska vi gå på blueman group *yeeey*


Nu e jag heeeelt slut på energi efter helgen... galet sliten i kroppen. Ont har jag me.. jävla skithals kan den aldrig bli bra?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback