DnB / Dubstep kväll


Jag vet kasst med uppdatering men har inte haft någon som helst inspiration, vet ärligt talat inte vad jag ska skriva som är intressant. Igår blev de utgång! Jag Melle och Lullat drog in till slussen för att gå på Subsonic på blå bodarna. Dubstepfest... vad säger man? Jag gillar dubstep men jag vill fan ha nåt röjigare om jag ska palla en hel kväll så vi drog vidare till Fabriken där traffic körde dubstep/dnb lite mer röj men ändå inte topp måste jag säga. Stod i kö 1h för att ens komma in... nej de va nog inte värt de! Kul dock att se Casp!
Idag riktig latdag, Melle drog hem på förmiddagen.. jag o Lullat har legat i sofdfan hela dan o knappat på datorn, sååå seg. Snart ska jag  hem till päronen och käka middag o snacka lite skit.
Sitter just nu o peppar mig själv inför imorgon då de blir ett nytt försök till att gå tillbaka till jobbet på halvtid. Önska mig lycka till att de går bättre än förra gången då jag blev sjukskriven igen.. hua jag e så nervös :S

Måste väl tillägga oxå att jag ser ut som en riktig bitch på bilden haha!






Kommentarer
Postat av: Magnus

Du är en snygg bitch, isåfall!:)



Lycka till på jobbet, tjejen.

2010-10-25 @ 00:34:41
Postat av: Grekfanskapet

Du kommer lätt klara det.. Jag tror på dig babe!



Peppkram!^^

2010-10-25 @ 03:12:38
Postat av: Andréa

Sv: Tack tack! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback