Volcom snow & Energy 2011

Nu äntligen börjar jag skymta snygga jackor på junkyard.se! Fantastiskt! Vad tycker ni om den här? Dock så kostar den ju 2600kr... Vet inte om jag e så sugen på att lägga så mycke pengar på en jacka... Skoproblemet består dock! Inte hittat en enda snygg vintersko!


Nu är allt bokat och klart! I februari bär de av till Holland med Melle igen för att gå på Luminosity before the energy och Energy (företetta Trance Energy) Blir dock en kortare vistelse denna gång.. men hoppas att jag hinner me lite shopping i mitt älskade amsterdam ändå =)

Line-Up Energy: Tiësto - Sander van Doorn - Ferry Corsten - Avicii - Marco V - ATB - Sander Kleinenberg - Simon Patterson - Jochen Miller - AN21 - Eddie Halliwell - Wippenberg - Tocadisco - Kutsky - Moguai - Lange - Airbase - Hardwell - Wolfgang Gartner

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och ta mig mot Huddinge sjukhus.. har knappt kunnat sova inatt för ajg e så nervös. Har egentligen inget alls att av nervös för men är väl rädd att dom inte ska hjälpa mig. Sen hade jag tänkt åka ner till min bitch i Hjo men jag e dunderförkyld så lutar åt att jag stannar hemma i sthlm ist.. de suger jag saknar dig!








Kommentarer
Postat av: Andréa

Vilken snygg blogg du har! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback