Adidas

Typ jublat inombords för att jag kommit ut och träffat folk och hittat på saker... fick mitt straff igår då kroppen gick i strejk. Fortfarande helt konstig. Kom hem från stan efter lunch med Anna glodde en film och efter de blev jag helt skakis de är jag fortfarande. All energi sögs ur och jag låg mest i sängen orka inte ens sätta på TVn, Lyckades samla lite enrgi satt vid datorn en stund men däcka sen i sängen igen legat i sängen säkert 12h och har fortfarande noll energi. Fy fan blir lugnt nu fram till lördag om jag ska lyckas ta mig till FSOS och Roger Shah.


Hittade en adidaströja på nätet igår och i'm in löööve!!! Vill haaa ge mig! Men min plånbok strejkar den me tydligen så den blir blott en våt dröm tills jag har pengar. Om jag nu får nå pengar då försöäkringskassan strulat en del. Nu sitter jag hemma och njuter av en playlist på spotify som jag fick av Lawrence igår.. den e grym!

Snart bär de av mot KS igen. Oskar jag är med er idag och håller tummarna ♥








Kommentarer
Postat av: vænnen i norge ;)

vackra du!!!

2010-09-17 @ 16:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback