All this beauty that surrounds

Nu e man tillbaka i storstan efter en helg hos Lawrence i Hjo (utanför skövde) Haft en mysig helg tillsammans. Skönt att fly hemifrån nu när de börjar dra ihop sig inför operation på onsdag. Fredagskvällen blev film sen drog vi ut till en skogsfest ute i nowhere, mysigt som fan hade dom gjort de synd bara attd e typ va nollgradigt och kolsvart. Avatharlandet mitt ute i skogen *mys* ldrig fel att dom spelar shpongle heller ♥
Lördagen blev oxå ganska lugn drog ut en sväng till skogsfesten (den höll på hela helgen). Söndagen blev några glas vin och sen leka med han mixerbord som han har hemma *hihi* Kanske borde satsa på nåt sånt ist va ju fan skitkul! Nu e man dock tillbaka i verkligheten. Passar på att lägga upp lite mer bilder från kryssen me:



I torsdags va jag och Fredrik ute och lekte me kameran lite, dock kom vi dit ganska sent så blev inte så mycke bilder, mörkt kallt och regnigt men nåt blev de ju iaf, har dock bara hunnit spana på 4st än så länge.. men lägger upp 2 smakprov så får vi se om jag hittar nån mer goding :P



Nu är de nog sovdax om jag ska hinna me allt som ska göras imorgon innan jag blir inlagd på KS sweet dream ♥









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback