Each day's a gift & not a given right



Känns skönt att mitt liv sakta kommer tillbaka mer och mer för varje dag som går. Igår va jag på St Lucas och träffade en psykolog som ska hjälpa mej att ta mig igenom de här. Kändes ganska jobbigt att dra upp hela mitt liv och berätta hela historien från början. Va helt slut efter jag hade varit där ca 45min. Helt sjukt all energi rann ur mig och de rörde upp en hel del känslor inombords. Efter drog jag in till stan och tog en promenad på djurgården, rensade huvudet. Mötte sen upp Oskar vid grönan och fick skjuss till Nynäs där Catha fixa mina naglar. känns skönt att börja känna sig normal (fin?) igen.



När jag kom hem igår kväll så däcka jag på 2 sek. Helt sjukt va energin försvinner vid minsta ansträgning. Natten har varit sådär, drömmer ganska mycke mardrömar och har svårt att sova. Känns som att kroppen fysiskt börjar sakta men säkert repa sig. Nu e de bara en hel del av de psykiska kvar att arbeta med. Men finns inget jag inte tar mej igenom.

Varit i stan och ätit lunch med Anna idag, mysigt att kunna komma ut o träffa lite vänner igen. Få prata av sig och få se ett leende. Nu är dock energinivån på noll igen så ikväll blire inte mycke gjort. Hade tänkt försöka städa hemma men de kommer jag nog inte orka. Vill nog mer än va min kropp klarar av just nu. Men snart så!!









Kommentarer
Postat av: laura

ælskling vad fin du ær! saknar!!!

2010-09-15 @ 19:45:04
Postat av: Linda

du är så stark vännen!! :)

2010-09-15 @ 20:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback