It's Swim or Sink

Var på KS idag igen. Kändes som att jg kom dit för att få en stämpel i pannan för att sen gå hem och gråta en skvätt. Tack Lawrence för ditt stöd! Ska nu ta mej en funderare om jag ska följa rådet jag fick på KS el om jag ska ge de fingret. Jag vill iaf impulsmässigt ge de fingret men ska sätta mej och tänka igenom de beslutet noga innan jag tar de.

Köpte en blomma och gav till den snälla sköterskan som satt med mig på avdelningen.. Pia hette hon! All personal på avdelningen va jättesöta men just hon var fantastisk. Ville visa min tacksamhet och hon blev skitglad. Hon blev helt rörd så jag börja nästan gråta (ja jag e överkänslig just nu). Så himla gullig sköterska! Är så tacksam att hon fanns där prec då ♥

Nu blir de sängen för mig!







Kommentarer
Postat av: Jen

Tack så mycket! :D

Postat av: smyckestokig

säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då )



http://smyckestokig.blogg.se/

2010-09-17 @ 22:26:24
URL: http://smyckestokig.blogg.se/
Postat av: Jen

Vad händer med dig egentligen? Jag läser och jag försöker förstå men det är så mycket som man inte får grepp om i det du har skrivit.



Sedan vet man ju inte om du skriver så för att undvika att viss information kommer ut?



Låter som om du fått ännu en motgång? Hoppas iaf att operationen gick bra och du går mot ljusare tider. Ta hand om dig tjejen. Många kramar

2010-09-18 @ 23:20:48
URL: http://identitetmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback